Sierpień 10th, 2012 — 5:43pm
W dniu dzisiejszym w Polskim Apple Store pojawił się AppleCare protection plan dla iPada. Kosztuje 349zł i rozszerza wsparcie techniczne do 2 lat. AppleCare obowiązuje także dla urządzeń AirPort i Time Capsule zakupionych nie wcześniej niż 2 lata przed zakupem iPada . Nareszcie coś w Apple Polska zaczyna się ruszać. Mam nadzieję, że niedługo pojawi się też wsparcie dla iPhone’a i iPodów oraz AppleCare+ na zbite szybki ;)
Skomentuj » | Apple, Hardware
Kwiecień 26th, 2012 — 9:30am
11 czerwca w tym roku rozpocznie się kolejna konferencja programistyczna Apple WWDC2012 i potrwa łącznie 5 dni. Spotkanie odbędzie się standardowo w San Francisco. Bilety, których cena wynosiła 1599$ za sztukę wyprzedały się w 2 godziny. Konferencja wystartuje zapewne tradycyjnym Keynote’m Apple na którym mam nadzieję, że poznamy więcej informacji o OS X Mountain Lion a także o iOS 6. Nie liczę na nowego iPhone’a, prędzej na nową linię MacBooków/iMaków, co nie znaczy, że nie będzie ciekawie. Datę zapisuję w kalendarzu :)
Skomentuj » | Apple, Software
Kwiecień 23rd, 2012 — 4:38pm
Właściwie to tylko „upgrade” pudełka. Teraz dodatkowo ma napis z przodu. Z tyłu umieszczono informację o kompatybilności z iPadem trzeciej generacji i zmieniono tapetę w grafice. Widać, że zmiana była niedawno bo jak narazie w przyrodzie występują i „stare” i nowe pudełka. Moim zdaniem aktualizacja na plus dla Apple. Ciekawe jak teraz będzie z klonami na Allegro, po 99zł…
Skomentuj » | Apple, Hardware
Kwiecień 21st, 2012 — 9:00am
Nowy iPad nie ma białego ekranu… Nowy iPad ma żółty ekran… Widzi Pan tę plamkę tutaj? Ten iPad nie przedstawia białego koloru… Przechodzi w metaliczny zielony… Czy można otworzyć drugi? Naprawdę nie widzi Pan różnicy?
Porównałem swojego nowego iPada z iPadami dwóch znajomych, oraz tymi demonstarcyjnymi w salonie APR. Każdy ma inny odcień białego. Czy będę biegł prędko do serwisu aby wymienić na nową sztukę (uprzednio czekając ponad tydzień)? Nie. Różnicę widzę tylko podczas porównania. Mając jednego iPada w ręku widzę znakomite kolory… i korzystam z niego dalej. Może i problem jest z tymi wyświetlaczami. Wiem, że autoryzowane serwisy bardzo szybko zamawiają nowe sztuki i wymieniają „wadliwe iPady”. Może nie mam oka grafika, ale uważam, że niektórzy po prostu wyolbrzymiają problem . Podobnie jak ten z przegrzewaniem się urządzenia. W tym temacie podpisuję się pod słowami Wojtka . Nie sądzicie, że to takie półhejterstwo? Kupowanie produktów Apple i szukanie wszelkich nieprawidłowości… dla zasady! ;-)
Czy Wasze nowe iPady też nie przedstawiają białego koloru i tylko zabijacie się w kolejce do serwisu po zgłoszenie usterki? Chętnie popatrzę ;-)
Skomentuj » | Apple, Hardware